سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

ويززززززززززززز مواظب باشيد

1391/12/12 1:29
نویسنده : منا
3,300 بازدید
اشتراک گذاری

اخطار :

اين مكان پر از زنبوره مطالب رو با احتياط دنبال كنيد

                                                                                                                                                                                                           نفس بابادر حال پرو لباس زنبوري كه خودم برات دوختمش                                                                                                                                                                                                                                                                           فندوق مامان در حال خستگي در كردن براي پرو لباس بعديش

                                                                                                                                                                                  

            عسل مامان در حال پرو لباس زنبوري                                                                                                                                                                                                                                                                                                               براي اولين بار بردمت آرايشگاه                                                                                                                                                                    

  

قبل از تولد دخمل طلا داره كتاب ميخونه          

 

                 

 

 دختر خالت در حال بازي و تركوندن بادكنك

  

 

                                                                                                                                                       بابا احمد مشغول زدن بادكنك ها 

 


 

پسر خاله عزيزت كه همش ميخواست كمك كنه ماچ 

 

 

 

آخ جون در حموم بازه 

 

 

 

حموم قبل از جشن تولد 


 ميخواستم دامن توتو رو اول بپوشم ولي ترسيدم سرما بخوري

 

 

به تولد زنبوري سودا عسلي خوش اومديد

 

از عكس هاي راهرو فعلا عكسي ندارم بعدا ميزارم آخه ماماني شارژر دوربين خونه مامان جون اينا موندابرو 

ساعت تولد به همراه اولين لباسي كه تو بيمارستان تنت كردن 

 

تزئينات اتاق

 

 


 

گيفت بچه ها ،به همره تاج زنبوري ،برگه يادگاري ،تقويم سال 92 براي مامان جون

 

                 


  

 

 

  

 

 

    

  

   

 عكس كيكت قرار بود اين باشه اين شد

نميدونم چرا آخه من مدل رو داده بودم تو مدلي كه من دادم رنگ زنبور مشكي زرد بود ولي قهوه اي زرد زده بود


 ولي اين به ما تحويل دادن

  

 

 

اينجا بابايي دست ميزد شما هم يه قري ميدادي كه 

  

   فقط با چيپس وپفك ميتونستم آرومت كنم

 

 

 

 

به هر كدوم از بچه ها دو تا بادكنك داديم ،بچه ها بازي ميكردن تو هم ذوق ميكردي

 

 

 

   

 خوب برسيم به قسمت مهم تولد ،ميز شام

سالاد ماكاراني،سالاد الويه،كيك مرغ ،ناگت مرغ،بوراني بادمجان،سمبوسه،كشك بادمجان،ژله آكواريوم،ژله موزاييكي،ژله جام،ومخلفات ديگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

روي كيكت فشفشه مخصوص كيك گرفته بودم ،يكم روي كيكت دوده گرفت مجبور شديم خامش رو برداريم

 

توي گيفت بسته هايي بود به نام بسته سوژرايز كه اون بسته رو بايد ميذاشتن زير پا و محكم ميتركوندن كه يه قلب ميشد خيلي خوشگل بودن اينم عكسش،شكلات زنبوري،كارت تشكر،بسته خوشمزه  كه اسمارتيز  و يه سري چيز هاي خوردني تو يه بسته خوشگل بود،قند زنبوري،زنبور چوبي ،پاكن فانتزي

 

 

اينجا هم گيفت ها رو دادم به بچه ها دادم  

 

 

خوب ديگه با من كاري نداريد برم سر خراب كاري هاي خودم


ايشالله تو پستاي بعدي با عكساي بيشتر ميام

با عكس از وسايل ديگه كه گرفته نشده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامی پویان
17 بهمن 91 2:52
وایییییییی مونا عالی بود همه چیزش واقعا دستتون درد نکنه هم خودت هم بابا احمدش. معلومه که خیلی زحمت کشیده بود من یکی خودم شاهدممممممم خداییش.
خداروشکر همه چیز عالی همون طور که میخواستی برگزار شد. سودا جونم تولدت مبارککککککککککککککک عسلمممممممممم ایشالله تولد 100 سالگیش رو جشن بگیرین.
راستی چقدر خوب شد موهای سودا رو مرتب کردی خیلی ناناز تر شده

ممنون.مينا حالا كه نگاه ميكنم ميگم كاش موهاشو كوتاه نكرده بودم آخه بدون سشوار خيلي بد واميسته

سارينا مامان آرمان
19 بهمن 91 0:54
مباررررررررررككككككككككككككككككك
خيلي خيلي قشنگن دستت درد نكنه مامان منا جون
همه چي تم تولدت عاليه ...خدارو شكر اونجور كه ميخواستي برگزار شد
انشالله صدساله بشي سودا جونممممممممممم

ممننون مرسي عزيزم

آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 بهمن 91 16:23
مبااااارکه دوباره ودوباره هزارتامبارک تولدت سوداگلی
عزیزم ببخشیدخیلی وقته عکسهارودیدم امانظروقت نکرده بودم بذارم . .
مناجون خیلی قشنگ بودهمه چیزلباساش چقدربهش میومدپرنسس خانوم ۱ساله مخصوصاپیرهنه که یقه اش زنبوره خیییلی نازه
خسته نباشی عزیزم حالا یه نفس راحت بکش
اخطارت هم خیلی بامزه بود
همیشه شادوسلامت باشید درکنارهم

ممنوننم عزيزم .من هر كاري كنم از كاراي خوده تو آناهيتا جون .ممنون.و خوشحالم كه واقعا با شما آشنا شدم .ممنون

ریحانه مامان نیایش
21 بهمن 91 12:14
تولدت مبارک سودا جون دست مامانت درد بکنه خیلی برات زحمت کشیده

ممنون.

سیا کیا
28 بهمن 91 22:31
واییییییییییییییییییییییی مامی چه کردههههههههههههه همه چی عالییییییییییی دستت درد نکنه مامی با سلیقهههههههههه
تولدت مبارک سودا جونممممممممم خیلی لباست بهت میاد خوشگلههههههههه با اون مماغ ظریفتتتتتتتتتتتت

ایشالا 120سالگیشو جشن بگیری

ممنون ايشالله تولد ويانا جون هم به خوبي اجرا بشه

سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 اردیبهشت 92 14:20
سلام خانمی. مبارک باشه . ثبت شد

ممنون عزيزم

زهرا
24 شهریور 92 22:44
سلام واییییییییی چه تولد خوشگلی مبارک دخملمون باشه البته باید تاخیر بنده رو ببخشید آخه تازه وبلاگ شما روپیدا کردم
مامانی با سلیقه واقعا دستتون درد نکنه لباسای جیگرطلا عالی بودن من تا حالا لباس زنبوری به این قشنگی ندیده بودم
ایشالله تولد 120 سالگی سودا گلی رو جشن بگیرید
بوسسسسسسسسسس محکم برای گل دختر

ممنون عزیزم