سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

يك سال و 19 روزگيه دخترم

1391/12/1 21:18
نویسنده : منا
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يك سال و نوزده روزته كه دارم مينويسم برات و تاريخ رو براي اين عنوان ميكنم كه هنوز نتونستي راه بري و من از دل شوره دارم ميميرم هر روز كه ميگذره بيشتر از روز قبل نگران تر ميترسم مخصوصا چند روز پيش مطلبي خوندم كه اگه كودكان تا 18 ماهگي راه نرن از نظر هوشي مشكل دارن و اين امكان وجود داره كه ديگه راه نرن و ...

واي از اون روز تا الان همش تو دلم غوقا و ميترسم

سودا دختر نازم كاش زودتر راه بري تا خيال ماماني راحت بشه دو ماه كه فقط 15 ثانيه واميستي ،نه تنها پيشرفتي نداشتي بلكه همون 15 ثانيه هم ديگه وانميستي يعني شايد در هفته يك بار دستت رو بزني به پاهات و وابيستي 

ولي تنها چيزي كه مطمئنم اينه كه از نظر هوشي به نظرم خيلي خوبي البته شايد اينم به خاطر عشق مادرانه باشه نميدونم

البته تو سي دي هاي هولاكويي ميگه 5 درصد بچه ها تو يك سالگي و 95 درصد در پايان 15 ماهگي راه ميرنلبخند

جديدا خيلي حساس شدي به لپ تا پ تا ميبيني ميرم سمتش يه جيغ و گريه اي ميكني كه من همون لحظه خاموش ميكنم  لپ تاپ رو 

بابايي برات صندلي خريده خيلي دوست داري همش تو خونه ميري روش ميشيني

امروز داشتم با مينا جون حرف ميزدم ميگفت واكر رو ببريد بيرون بهتره و تاثيرش بيشتره و از فردا ميبرمت با واكرت بيرون  بلكه باعث بشه زودتر راه بيفتي 

روزا ديگه بهونه شير نميگيري خدا رو شكر ولي خيلي بونه گير شدي كه با يكي از دوستام كه اونم از شير گرفته صحبت ميكردم ميگفت تا يك ماه بهونه گيريشون رو دارن

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامی پویان
2 اسفند 91 2:35
مونااااااااا کشتی منو تو با این نگرانی هات بابا جان بزار یهو همچین برات میدوهههههههه که خودت حال کنی. سودا همه کارهاش یهویی و درحد تیم ملیه من اینو فهمیدم تو چه جوری نفهمیدی اخهههه

بعدشم هنوز دیر نشده که بابا تازه از الان به بعد راه باید بره یه خورده صبر کن ببین دخملی چه جورییهو برات بدوهههههههه

ممنون .مينا جون خدا كنه چون اصلا تلاشي نميكنه ميترسم