سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

بيرون

1391/12/2 15:57
نویسنده : منا
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز به توصيه مينا جون دوست عزيزم بردمت با واكرت بيرون اولش استقبال كردي ولي بعد از يك دقيقه ديگه  تاتي نكردي گفتم شايد روز اول و فردا صبح بهتر بشي ولي باز امروز بردم بيرون اينبار همين يك مين هم تاتي نكردي با واكرت يهو يه دختر خانوم كوچولو با باباش  راه ميرفت وقتي ديدمش گفتم سال ديگه سودا همين قدره وقتي باباش اومد جلو و به دخترش تو رو نشون ميداد منم ازش پرسيدم اين دختر خوشگلي كه روبروي منه اسمش چيه كه باباش گفت هستي خانم يه 5 دقيقه اي با بابا هستي هم كلام شديم تو اون لحظه شما بغل من بوديد و هستي جونم با واكرت داشت بازي ميكرد بابا هستي ازم پرسيد كوچولو شما چند وقتشه گفتم يك سالشه و براي تاتي كردن و راه افتادن اوردمش بيرون ولي اين دختر ما اصلا استقبال نميكنه كه بابا هستي گفت عجله نكنيد دختر من تازه تو 15 ماه بود كه راه افتاد الانم 18 ماهشه و اورده بودمش براي واكسنش مامانش سر كار بود من بردمش منو ميگي تعجب چه ماماني من  اگه كارمند بودم موقع واكسن زدنت مرخصي ميگرفتم و در ادامه اش گفت هستي خانوم ما پيش مامان بزرگشه   بعد از 5 مين با هم خداحافظي كرديد از هستي جون انقدر خوشگل باي باي ميكردي  تشویق بعدشم اوردمت خونه يه عالمه بهونه گيري كردي الانم خوابيدي منم از فرصت استفاده كردم و گفتم بيام وبلاگت رو آپ كنم 

ديشب شير شبت رو ندادم بهت واي نميدوني چه كار كردي همش گريه ميكردي دو بار بلند شدم واست سوپ داغ كردم و جالبه همش رو خوردي

ولي اصلا به شير پاستوريزه علاقه نداري  حتي به شير عسل و شير خرما علاقه نداري حالا امروز به بابا احمد بگم شير موز بگيره ببينم به اون چي 

امروز برات كوكو سيب زميني درست كردمخوب خوردي و دوست داشتي ولي با گوشت چرخ كرده حليم گوشت درست كردم  ولي اصلا  استقبال
نكردي  

البته ميدونم همه مامانا ديگه هم مثل منن و همه از وضع خوردن بچه هاشون ناراضي هستن

بابايي بهم ديشب گفت به احتمال زياد براي 20 اسفند بايد ما رو ببره اراك و خودش برگرده چون براي عيد نيستش از يه طرف خوشحال شدم كه ميخوام برم اراك ولي از طرف ديگه خيلي ناراحت شدم كه امسال عيد كنارمون نيست و مطمئنا من خيلي سختمه 

از خودت بگم سودا خيلي اين روزا ماماني رو اذيت ميكني همش ميچسبي بهم اصلا بلد نيستي تنهايي بازي كني و من بايد همش كنارت باشم .غذاهاي جديد رو اصلا دوست نداري 

امكان داره اخر اين هفته بريم بهار براي خريد لباساي عيدت 

براي اينكه پستم بدون عكس نباشه يه عكس از تولدت رو  ميزارم اينجا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)