سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

خونه تكوني

1391/12/12 8:59
نویسنده : منا
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال به خاطر اينكه دكتر گفته بود 5 اسفند بدنيا مياي ما خونه تكوني رو زودتر شروع كرديم 8 بهمن باباي كارگر گرفت و خودشم كمك كرد و منم نظارت ميكردم 

چقدر خوب بود

امسال بابايي بهم گفت برنامه ات چيه گفتم امسال خونه تكوني نميكنم حوصله اش روندارم با سودا هم سختمه 

روز چهار شنبه رفتم بيرون يهو تو راديو درباره خونه تكوني صحبت ميكرد با اينكه خيلي خسته بودم به خاطر اينكه تو تمام مدت تو بيرون بغلم بودي شروع كردم به نظافت  وقتي بابايي فهميد خيلي خوشحال شد

وقتي خونه رو ديد تعجب

شروع كرد به غر زدن كه اين چه طرز خونه تكونيه 

 

  

 

 

 

 

وقتي همه رو بهم زدم تازه فهميدم چه كار كردم زبان

گفتم ميخواستم يهو تموم شه امروز نميدونستم با سودا نميتونم

بعد به بابا گفتم ميشه كارگر بگيري گفت منا جوني بايد زودتر ميگفتي تو  هفته ديگه راهي اراك هستيد از طرفي هم من اين ماه كارام زياده نميتونه به كسي كه نميشناسم اعتماد كنم و تو رو تنها تو خونه بزارم از طرفي خودمم نيستم كه بالا سرش باشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی پویان
12 اسفند 91 23:31
وایییییییییییی مونااااااااااااااااا خدا وکیلی راست میگه احمد خان این چه مدلشه اخه دختررررررررررررررررر حالا کی اینا جمع بشه خدا عالمههههههههههههه از الان خسته نباشی مامان

مينا دارم ديونه ميشم تا حالا خونه تكوني نكرده بودم .حالا هم به احمد ميگم ميگه من كار دارم نميتونم بالاي سرش باشم .خسته شدم سودا هم نميزاره

الهه
17 اسفند 91 12:20
سلام منا جان
خسته نباشی واقعآ
یه سوال! تور لباس توتوی تولد سودا جون رو از کجا گرفتی؟ من خیلی دنبال یه همچین پارچه ای بودم اما پیدا نکردم.

سلام عزيزم
ممنون
من تو هفت حوض گرفتم بايد همه جا داشته باشه تور ارگانز هست

سیا کیا
8 فروردین 92 20:18
وووووووییییییییییییی سرم درد گرفت مونااااااااااااااا تو هم با این خونه تکونیتتتتتتتتتت