سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

دخترم مريضه

1391/12/22 0:10
نویسنده : منا
1,468 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزيزم ديروز  شيافت استامينوفنت تموم شده بود و هيج جا پيدا نميكرديم  تا كه درمانگاه شبانه روزي نارمك گفت با نسخه پزشك مييديم به خاطر همين مجبور شديم ببريمت پيش يه متخصص ديگه  تا ببينتت و از طرفي برات شيافت هم بنويسه  متاسفانه تو مملكت ما دكتر گرفتن مثل آب خوردن شده بعد از يك ساعت رفتيم داخل آقاي دكتر نتونستن تشخيص بدن و گفتن 10 روز بايد پشت سر هم بايد ويزيت بشه كوچولوتون تا مطمئن بشيم دقيقا چيه  وقتي اومديم خونه تصميم گرفتيم فردا  ببريمت دكتر خودت تا اونجا برديم منشي دكتر گفت آخي سودا عفونت كرده اين ويروس جديده تو دلم گفتم يه منشي تونست تشخيص بده ولي دكتر متخصص نتونست كه وقتي نوبتمون شد دقيقا همين نظر رو داد و براي لبت يه پماد به نام  موپيروسين 2 درصد داد كه هر 3 ساعت رو لبت بايد بزنم مثل زهرمار ميمون آخه اول روي لب خودم زدم و يه شربت به نام سفاليكسين كه هر 6 ساعت به محض اينكه بهت داديم اوردي بالا ناراحت 

خدا كنه زودتر خوب بشي من ديگه داغونم ها حسابي 

تو پستاي بعدي وضعيت حالت رو برات مينويسم 

الان لبت خيلي بد تاول و ورو كرده و قارچ خورده و گوشه چشمت بد چركي شده و تو دهنت همه زخم هست و حالت آفت زده

مامان بزرگ اينجا و من با تايپ كردنم نميزارم بخوابه من برم باااااااااااي بووووووووووووس براي دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیا کیا
8 فروردین 92 20:19
الهیییییییییییییییییییییی ایشالا زودی خوب شه میبینی چه مملکت مزخرفی داریم شیاف گیر نمیاددددددد ای خداااااااااااااا راستی سال نوتون مبارککککککککک
معصومه
17 فروردین 92 11:04
سلام مونا جون خوبی؟ امیدوارم تا الان دیگه گل دخترت خوب خوب شده باشه.
عزیزم توی لیست من شما هزینه ی تقویمارو واریز نکردی لطف کن زودتر واریز کن و حتما بهم اطلاع بده تا اسمتو از لیست حذف کنم. ممنونم

عزيزم ببخشيد من دخترم تو بيمارستان بستري بوده بعد هم رفتم اراك و تازه امروز اومدم چشم عزيزم