سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

فصل بهار

1392/1/24 20:15
نویسنده : منا
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

اين فصل رو خيلي دوست دارم مخصوصا امسال كه دختره نازم بزرگ شده و جمع دو نفره ما رو تبديل به خانواده 3 نفره كرده هر روز كه ميگذره  با تمام سختي ها و مشكلات دركنارتو خوشبخت بودن رو بيشتر احساس ميكنم فكر ميكنم امسال يكي از  سال هاي خوبيه كه خواهم داشت البته به چند دليل كه بهتره نگم و بزارم اتفاق بيفته چون هر وقت چيزي رو جلوتر عنوان كردم نميدونم چرا زمين و آسمون دست در دست هم ميدن تا اون چيز اتفاق نيوفته متفکر 

 

الان كه دارم ميتايپم پنجره رو باز كردم يه باد ملايمي مياد و من حال ميكنم و دوست دارم همينطوري برات بنويسم مژه 

دختره نازم هر روز داري بزرگتر و عاقل تر ميشي 

هر وقت كاري رو ميكني و من و بابايي ميگيم آفرين شما براي خودتون دست ميزنيد

اعضاي بدنت رو ديگه كاملا ميشناسي دست ،پا ،انگشت چشم ، بيني ،لب ،صورت ،گوش ،مو،زانو،ناف 

كلمه هاي دخترم 

مامان = ماما يا نانا هر وقت هر كدوم رو كه دوست داري ميگي

بابا=بابا

آب=آده آخه من بهت ميگم آبه ميخواي تو هم ميگي آده اده

بده=اده

دعوا كردن به روش سودا جوني=ده ده ده  اونم محكم و پشت سره هم

كلاغه چي ميگه =قاقا

خر چي ميگه =ا ا ا

گاو چي ميگه =ما ما 

گوسفند چي ميگه =ب ب ب 

صداي ماشين لباسشوئي=زززززززززززززززي البته انگشت اشاره ات هم به صورت بالا و پايين تكون ميدي

تاب تاب عباسي=د د اد ده بعضي وقتا هم ميگي تا تا ادادي

عزيزم=عزيزم

آنا=آنا اسم عروسكت

نان=نا

دست=دس

پا=دا

شير=شي

دد=دد

بله=بيه

نه=نه

عمو=عمو

وقتي يه چيزي رو بخواي و بهت نديم ميگي آآآآآآآآآآاااآآآآآآآه 

 نيست=نيس وقتي غذات تموم ميشه ميگي نيس و دستت رو باز ميكني 

كيه=كيه

اين چيه=ائي چيه

جيز=جيز 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یلدا و سروش
24 فروردین 92 16:06
خدا حفظ کنه این سودا خانوم رو. تقریبا همسن پسرمه. ولی گل پسرم متولد 3 بهمنه. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. ببوسین سودا جون ور

ممنون منم خوشحال ميشم .ممنون كه سر زديد به وبلاگم

سولي مامي آدري جون
27 فروردین 92 14:35
يعني من عاشق اين ماادري كردنتممممم
خيلي خوبي منا كه اينقدر به همه چي اهميت ميدي خوش به حال سودا ..
ببوس دخمل نازمونووووووو

عزيزمممم زحمتي كه كشيدي ارزشش بيشتر اين حرفاست .. چشم تو اولين فرصت ...


عزيزم هر كاري كنم به شما ها كه نميرسم