سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

روزت مبارك مامان مهربانم

1392/2/10 10:52
نویسنده : منا
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

 

 

 

براي تو مينويسم كه اين همه مدت نميدونستم چقدر براي من زحمت كشيدي و هميشه به فكر بازيگوشي بودم 

براي تو مينويسم كه جز گفتن فرشته هيچ چيز برازنده تو نيست

اين پست رو تقديم ميكنم به كسي كه  سالهاي سال تاميتوانست به من محبت ميكرد و هر روز بيشتر از ديروز 

الان كه مادر شدم متوجه اين مسئوليت بزرگ ميشوم و قدرت رو بيشتر از ديروز ميدونم

بله مادرم تمام اين پست رو كه با تموم عشقم به تو و خاله ناهيد  عزيزم تقديم ميكنم  ،خاله اي كه واقعا بيشتر به يك مادر شبيه بود تا به يك خاله

 نه اصلا قبول ندارم خاله همانند مادر ميمونه چون هم مادر شدم هم خاله هستم ولي واقعا ميتونم بگم خاله ناهيد يك مادري نمونه براي من همانند شما بود الان كه دارم مينويسم تمام بدنم پر از لرز و اشكهايم امان نميده براي تايپ كردن 

هر چقدر فكر ميكنم نميفهمم چرا خاله عزيزه من كه به مهربونيش كسي رو نديده بودم حالا نبايد كنارم باشه و دختره زيباي منو در آغوش بگيره و بوسهايي كه هميشه نثار من ميكرد حالا دخترم اون بوسهاي گرم كه پر از محبت بود روحس كنه

خدایا هرکه هستم هرچه هستم

به یک لحظه فدای مادرم کـــــــــن

 

 مادر مهربونم 

  

و

فرشته نازنينم

روحت شاد باشد 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی پویان
11 اردیبهشت 92 1:57
ایشالله صد سال سایه مادرت بالای سرت باشه منا جون و روز خودت هم مبارک
خاله نازنینت هم خدا رحمتشون کنه

ممنون عزيزم همچنين براي شما روزتون مبارك

آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 15:09
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم

ممنون عزيزم همچنين براي شما

سیاکیا
12 اردیبهشت 92 15:52
منا جونم روزت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

ممنون عزيزم