سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

خدا يا شكرت

1392/3/22 15:10
نویسنده : منا
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه كه اسهال شديد شدي نميدونم چه كار كنم در روز 7 تا 8 بار شكمت كار ميكنه 

داشتم تو اينترنت نگاه ميكردم كه ببينم چيزي و مطلبي ميخونم يا نه و براي اينكه تو هم مشغول باشي رنگ انگشتي هات رو دادم بهت با دفترت يهو ديدم كه داري چشمات رو ميمالوني به هم كل صورت و چشمت رنگ انگشتي شده بود دست و پاهام رو گم كرده بودم ميخواستم همونطوري برت دارم ببرمتت دكتر گفتم واي تا من برسم دكتر كه بدتر ميشي سريع صورتت رو شستم و به خاله ميترا زنگ زدم گفت چيزي نيست بخوابه بيدار ميشه خوب ميشه ولي مگه تو چشمات رو باز ميكردي هر چي بهت ميگفتم سودا چشمات رو باز كن باز ميكردي و سريع ميبستي و با دستات چشمات رو ميمالوندي خدا يا شكرت هيچي نشد بعد از 5 مين ديدم چشمات رو باز كردي و فقط قرمز شده بود  كه اونم بعد از يك ساعت كاملا برطرف شد 

از طرفي دختر خاله ات رونيكا رفته بودن باغ بابا بزرگش كه يه در بزرگ داره كه يهو دستش ميمونه لايه در با مامان بزرگ كه صحبت كردم گفت بردنش اتاق عمل براي بخيه و از طرفي گفتن استخوان هاي دستش آسيب ديده البته گفتن خيلي شانس اوردن كه آسيب جدي نيست خدا رو شكر

 امروز ميخوام خريدهايي كه قراره براي ماه ديگه يا باتوجه به اولويت هر كدوم  برات انجام بدم رو بنويسم اينجا 

1. خريدن مجموعه اي كه ساحل جون يكي از بچه هاي خوب ني ني سايت زحمت كشيده  كه مربوط به زبانت هست

اينم ادرس تاپيك ساحل جون براي دوستان كه ازم سئوال پرسيدن 

 http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=455962&PostID=18109969#18109969

 

2. رفتن به كلاس زبان 

موسسه اي كه قراره ثبت نامت كنم 

اين موسسه 6 ماه كار خودش رو شروع كرده هيچ نوع شناختي ازش ندارم 

http://www.bclc.ir/content.aspx?id=2〈=fa

 

3. خريدن فلش كارت هاي باما البته تا حالا سي ديش رو باهات كار كردم  ولي به نظرم به فلش كارتهاش هم نياز دارم كه بايد بخرم پكيچ باما رو 

 

4. خريدن سي دي هاي

(Baby Signing time 
Bumble Bee 
Little pim 

 و براي هفته ديگه قراره با دوستاني كه با بچه هاشون دارن مجموعه اي رو كار ميكنن از زبان تا خواندن و نوشتن و .......... يه قرار بزاريم و همديگه رو ببينيم خيلي خوشحالم از اين بابت كه ميخوام با دوستاني آشنا بشم كه دارن براي بچه هاشون زحمت ميكشن و از نظر من مادر هاي نمونه امروز هستن 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

free-downloadha
22 خرداد 92 15:14
سلام وقت بخیر وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم از شما با اطلاعاتی که در نی نی دارید بیاین تو این سایت مدیر افتخاری بشید این هم قسمت انجمن خانه و خانواده لطفا در سایت ثبت نام کنید وممنون میشم که این پیام رو تو وبلاگ بذارید تا تمامی دوستان ببینن http://free-downloadha.com/forumdisplay.php?f=500 موفق باشید
مامان عبدالرحمن واویس
25 خرداد 92 9:55
سلام عزیزم منم یکی از طرفدارای تاپیک مجموعه زبان ساحل جون هستم بانام مستعارشیرین زبون
سرزده اومدم به وبتون متوجه شدم میخواین برای سوداجون از کارتهای صدافرین سفارش بدین...نمیخوام منصرفتون کنم اما بنظرمن تراشهاروتهیه کنیدبهتره من پسرم موقعی که دوسالویک ماهش بودازطریق پکیج تراشها باهاش اموزشوشروع کردم الانم اواخرمرحله سومه اما خیلی خوب میتونه حروف الفباروجایی که میبینه تشخیص بده وکلماتی که یادداره بخونه
برادرزاده من هم صدافرین روهم زمان باپسرم شروع کرد ازنظریادگیری زمینتااسمون باهم فرق دارن درتراشها فعلها روهم داره که درصدافرین چنین چیزی نیست (عزیزم این فقط نظرشخصی من بود چون استفاده کردم گفتم به شماهم بگم)میتونی از ساحل عزیزهم دراین بارسوال کنی که ایشونم بادخترگلشون کارمیکنند
ولی ساحل معتقدنداموزش از4/5سال باشه که منم ادامع اموزشم روگذاشتم واسه شش ماه اینده


من بااجازه شمارولینک کردم اگه دوست داشتین لینکم کنید وخبرشم بهم بدین تابیشترازنظرات همدیگه استفاده کنیم


ببوس دخترنازنینتو

عزيزم من وقتي دخترم 6 ماهش بود تراشه هاي الماس رو گرفتم ولي متوجه شدم فعلا تشخيص تفكيك كلمات رو نداره مثالا يه كلمه ميزارم جلوش ميگم اين چيه ميگه مامان هر كلمه ديگه هم ميبينه ميگه مامان بعد متوجه شدم بچه ها از 2 سالگي درك جدا كردن رو بيشتر داره و براي پگ باما به خاطر شناختش ميخوام باهاش كار كنم اگه ديده باشي يكي از عوامل كه گفتار درمان ها خيلي تائكيد ميكنم همين بحث شناخت هست كه حتمي بايد تا زير 3 سال با بچه كار بشه حالا يا 2 سال يا 3 سال به نطر من زمان مناسبي هست براي آموزش كلمات

نازی
2 تیر 92 23:15
سلام عزیزم خیلی تجربه هات عالیه
سی دیlittle pimرواز کجا بگیرم

عزيزم ني ني سيتي داره

زینب
3 تیر 92 17:42
سلام عزیزم
هنوزم شیچیدا رو می فروشی/؟
به من میل بزن

بله ميفروشم ميلي ازتون ندارم .قيمت هم توافقي هستش

زینب
5 تیر 92 14:54
عزیزم


لطفا بگو چه چیزهایی داری؟آیا استفاده کردی؟


www.dianajoon.sayari


@yahoo.com



عزيزم اين آدرسي كه گذاشتي ايراد داره چون هم سه تا دبليو گذاشتي هم دات مابين دو تا اسم گذاشتي اگه ميشه بگيد شما همون زينب مامان آرتين هستيد كه اگه اره خودم بهتون ميل بدم از ني ني سايت .بعد سي دي ها رو خودم يه مدت استفاده كردم .ولي با قيمتي كه خودتون مد نظرتونه ميفروشم فقط بهم زودتر خبر بديد چون چند نفر ديگه هم خواستن .بيبي برين انگليسي .توئيدل وينك .فلش كارت هايه رياضي +جزوه سي دي نوشتاري و سي دي جمع اعداد اگه تو ني ني سايت من رو ميشناسيد يه پيام دوستي بزنيد تا اونطوري بتونم باهاتون ارتباط برقرار كنم













زینب مامان دیانا
6 تیر 92 0:40
سلام خانمی









dianajoon.sayari@yahoo.com




باشه عزيزم شماره تلفنتون رو با اجازتون پاك كردم و زنگ زدم خاموش بوديد






ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 2:00
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:53
عزیزم میخوام توی وبلاگم یه ختم بگیرم به نیت این ماه اگه دوست داری میتونی شرکت کنی تا ازثوابش بهره ببری اگه جوابتون مثبته لطفا باوبلاگ بیا وجزء دلخواهتو انتخاب کن منتظرتونم
سیاکیا
31 تیر 92 23:14
سلام گلم
خوبی؟

ای جانم جیگر خودش و شیطونیاششششششششش

بیشتر از این خرابکاریاش عکس بزار حال میکنم
بوسسسسسسسسس


ممنون .مرسي
حتمي
شيطون مال يه لحظهشه