سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

سالگرد ازدواج

1392/5/25 19:50
نویسنده : منا
2,425 بازدید
اشتراک گذاری

دومين سالگردي كه تو، فرشته ناز در كنارمون هستي 

روز چهار شنبه بعد ظهر مثل روزهايه ديگه بيرون بردمت  و خوشحال از اينكه 5 شنبه با دوستاي وبلاگيمون قرار داشتم و براي اولين بار بود كه ميخواستم ببينمشون و تو ذهن خودم برنامه ريزي ميكردم  وقتي رفتيم خونه ساعت 9.5 شب بود كه بابا احمد با يه جعبه كيك منتظرمون بود و خبر اومدن خاله ميترا و مامان جون اينا رو بهم داد  خيلي خوشحال شدم ولي در كنارش به قرار فردامون فكر ميكردم كه با بچه ها قرار دارم و از طرفي مامان جون اينا براي شام قرار بود خونمون باشه سريع شروع كردم به غذا درست كردن و تا زماني كه مامان جون اينا بيان سرپا بودم و اين دو روز انقدر مشغول بودم كه الان اولين بار در لپ تاپ رو باز كردم براي اينكه وبلاگم رو آپ كنم و از طرفي از آنا جون معذرت خواهي كنم براي نيومدن خيلي دوست داشتم تو جمعشون باشم و از نزديك با هم آشنا ميشديم

 

تو كتابات عاشق اين كتابت هستي نميدوني در روز 100 دفعه بيشتر ميشه كه ميخونمش برات 

 

 

الانم داري مياري كه برات بخونمش 

 

ميدوني اشتباه بزرگيه كه يه كتاب روبه صورت  مجموعه اي تهيه كرد چون مجبوري كل مجموعه رو بخوني و فكر كنيد كه كارم داشته باشي 

 اينم اثر دست و پاي دخترم در تاريخ  1سال و 11 روز و 17 ساعت و 5 ثانيه 

اينم اولين اثر نقاشي دخترم در تاريخ 1سال و 11 روز 

 

اينجا خيلي خسته شدي كلي بازي كرديم با هم هم با رنگ انگشتيهات كلي بازي كردي هم نقاشي كشيدي هم برات تاب خوندم 

 

بردمت حموم و تا گذاشتمت رو تخت خوابيدي 

 اينم عكسها براي روز 5 شنبه كه مامان جون اينا با خاله ميترا اومدن 

 

 

 

  روز جمعه ساعت 5 مامان جون و بابا جون و خاله ميترا اينا رفتن و خونه سكوت عجيبي گرفته شد از بچگي همينطوري بودم كه وقتي مهموني ميومد خونمون و ميرفتن من تا چند ساعتي دپرس بودم 

الانم كه وقت كردم وبلاگتون رو آپ كنم تو با بابا اجمد تو خواب ناز هستيد و من با يه عالمه كار و يه خونه اي كه تو با رومينا جون واميرمحمد درست كرديد وسط نشستم و براي خودم ميچرخم 

 

 

می بوسمت             میخندی

وقتی که می خندی           زندگی جاری می شود

به چشمانم که خیره می شوی                    معصومیت نگاهت مرا تا آسمان می برد

گریه که می کنی                        قلبم تکه تکه می شود

عاشقانه می بوسمت                   چه شیرین می خندی

می خوابی             اما دلم برایت تنگ می شود

واژه کم می آورم برای توصیفش                     عجب احساسی ست

                                      احساس ناب مادری

همین که تو را دارم ، بهترین هدیه ی دنیا را دارم ،

 دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشانترین ستاره نیستم ،

 در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم.

 تو کهشکانی هستی از پرنورترین ستاره ها

گلستانی هستی از زیباترین گلها

پسندها (1)

نظرات (9)

سولی مامان ادرینا
27 مرداد 92 10:42
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزمم ایشالله سالیان سال کنار هم جشن بگیرین

منا ماشالله سودا چه بلایی شده افرین به نقاشی علاقه داره ..

ببوسش براممممممممممم
همیشه شاد باشی خانم گل


ممنون عزيزم
اره خيلي علاقه داره به خط خطي كردن
ادرينا رو ببوس از طرفم

آتنا مامان روشا یدونه
27 مرداد 92 17:58
سالگرد ازدواجتون مبارک ان شا الله سالهای سال در کنار هم خوشبخت باشین البته در کنار فرشته نازی مثل سودا جون][][

ممنون عزيزم به خاطر دعاي خوبت

آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 شهریور 92 0:28
خصوصی عزیزم
يه آشنا
2 شهریور 92 17:27
عزيزم

عكس هايي كه ميذاري جالبن اما انقدر اون فضاها شلوغ و بهم ريخته و نامرتبن كه آدم بدش مياد




نظر شما محترم








نسیم
6 شهریور 92 8:58
سلام منا جون.ببخشید من اسم شما رو تو تاپیک دوزابانه دیدم متاسفانه من شهرستانم و نمی تونم کلاسها بیام اگه ممکنه می تونم از شما کمک بگیرم فایل هایی رو که دارید برام ایمیل کنید اگر براتون ممکنه بهم خبر بدبد تا ایمیلمو براتون بنویسم.متشکرم


سلام عزيزم حجم فلش خيلي زياده كه بخوام ميل كنم شما راهي داريد بگيد حتمي ميفرستم .شما كجا هستيد






مامان آروین (مریم)
12 شهریور 92 16:39
سالروز ازدواجتون مبارک .
ان شاالله در کنار هم و با وجود دختری زیبا در کنارتان همیشه خوشبخت باشین

ممنون عزیزم

پگاه مامان آرتین
13 شهریور 92 10:34
عزیزم ازآشناییتون خوشحالم امیدوارم آرتین وسودا دوستای خوبی بشن من لینکتون کردم منا جون
http://artinjan90.niniweblog.com

ممنون مرسی منم خوشحالم از دیدنتون

آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 شهریور 92 17:14
روزت مبارک سوداجونییی

ممنون همچنین برای دخترم آرمینا عسلی
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 مهر 92 15:33
بابا کجا میرید خبری ازتون نیست نکنه برای سالگرد ازدواجتون رفتید ماه عسل


ههههههههههههه نه و جا به جايي بودم