سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

کتابخونه کوچک من

1391/8/10 14:35
نویسنده : منا
421 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دخترم خیلی وقته تصمیم دارم از کتابایی که در روز برات میخونه عکس بزارم البته روزی یه کتاب که منظورم من از یک کتاب اینه که مجموعه ای از اون کتاب یعنی مجموعه کامل می می نی یا فسقلی ها یا تاتی ها یا ..............

 

خوب ایشالله که بتونم برات تمیز نگه شون دارم  با کمک شما چشمک

 

خوب ببین مامانی وقتی میگم بعضی روزا فک برای من نمیمونه دیگه به خاطر ایناست که میگما

 

مجموعه بینظیر می می نی که شما عاشقشی

 

مجموعه حس میکنم که بازم شما عاشقشید 

  

  

مجموعه نی نی کوچولو ها بازم بله شما اینم دوست دارید خیلی

 

مجموعه میبینم یاد میگیرم خیلی علاقه نداریلبخند

 

کتاب سفره ای اونم خیلی علاقه نداریچشمک

 

 

کتاب جوجه اردک زشت که در هر صفحه به فارسی و زیرش انگلیسی داستان رو تعریف کرده و صفحه کنارش عکس مربوط به اون به صورت پازل هست

 

 

اینم سه کتاب از یک مجموعه در قطب و........ که درباره اینه که در قطب چه حیواناتی زندگی میکنه در بیاباو و همینطور در برکه

 

 

 مجموعه برای سلامتی تو که اونم فعلا برای شما زوده و بیشتر برای بچه های 2 سال به بالا خوبه

 

 

مجموعه بینظیر باله ها که اونم برای شما زوده که درباره ر قص باله با برچشب که میتونی برچسبشون رو دربیاری و روی همون قسمت بزنی

 

 

اینم کتاب هوش شما که البته شما از زمان تولدش رو مجموعه دیگش رو داشتی که حتمی عکساشو برات میزارم

 

مجموعه تو هم میتوانی که اونم برای 2 سال به بالا خوبه 

 

 

 

مجموعه کامل تاتی ها که اونم تو یه کتاب جمع آوری شده اونم دوست داری 

 

نگاه کن که اونم فعلا بهت نشون ندادم تا عکس العملت رو ببینم

 

  

   

مجموعه کامل جینگیلی اونم دست داری

 

کتاب فوق العاده برای بچه ها که بیشتر برای 2 سال به بالا برای تخیلات بچه ها

 

 

 

اینم روز شمار کودک که اطلاعا ت شما داخلش ثبت شده 

  

مجموعه کتاب خوشگل من

 

اینم آلبوم عکس که مثل روز شمار میمونه فقط از اولین لبخند تا اولین های دیگه عکس گذاشته میشه توش

 

اینم مثل جوجه اردک زشت به صورت پازل هست ولی درقطعه های بزرگتر

 

این مجموعه که نباید از کنارت دور بشه همیشه کنارته

 

این مجموعه هم بگو کی ام که مشخصات حیوانات رو میگه و شما باید بگید اسم اون حیون چیه اینم خیلی دوست داری

 

این کتاب بیشتر برای بچه های 2 سال به بالا خوبه  هم انگلیسیه هم فارسی هم برچسب داره

 

 

اینم فلش کارتای بن بن بن به صورت فارسی و انگلیسی هست

 

 

اینم فلش کارتا مجموعهای هستند که به صورت متضاد و کشویی هستند
 

 

 

مامانی شما نزدیک 1000 تا فلش کارت دارید فعلا که فکر نمیکنم دیگه شما فلش کارتی کم داشته باشید و اینکه یه سری دیگه از کتابات مونده که عکساشونو بعدا میزارم واست

واینکه این کتابا رو بیشترشون رو دایی وحید خریده ویه عالمه سی دی های آموزشی با اسباب بازی دستتون درد نکنه دایی وحید ایشالله که من خودم بتونم یه روز جبران کنم ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)