سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

شب يلدا

1391/9/30 22:42
نویسنده : منا
558 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزيزم شب يلدات مبارك باشه پارسال اين موقع شما تو شمك ماماني بودي و داشتي فوتبال بازي ميكردي

و حالا داري تو خونه حسابي شيطنت بازي ميكني .از زمان ازدواج تا به پارسال شب يلدا ما 2 نفره بود و امسال  يلداي 3 نفره داشتيم و من واقعا از اين موضوع شكر كذارم 

الان كه دارم تايپ ميكنم تلويزيون روشنه و داره درباره پايان دنيا صحبت ميكنن و همه خرافات ميدونن ولي بيشتري ها هم ميگن قراره  دوره جديدي از زمين باشه كه من خيلي خوشحالم از اين موضوع چون نظر من اينه كه خرافاته و اينكه ميگن قراره دوره جديدي شروع ميشه دوست دارم باشه دوست دارم براي دختر نازم كه تو اين دنيا اومده  دوره جديدي باشه 

خوب فردا قراره روزه آخر دنيا باشه 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:26
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
soli مامان ادرینا
2 دی 91 12:34
هه منا اخر دنیااااااااااا اولین یلدای نازگل خانم مبارککککککککککک چه عکسایی کیف کردم سودا جونم ..
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 دی 91 23:33
اولین یلدات مبارک گل دخترهمیشه شادوسلامت باشی عزیزم
خصوصی داری عزیزم

ممنون

نیم وجبی
4 دی 91 13:10
خیلی نی نی بامزه ای دارین به نیم وجبی ما هم سر بزنید اگه خواستید لینکمون کنید


ممنون عزيزم .حتمي
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 دی 91 1:34
http://koodakeman91.niniweblog.com/