سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

نامه من به بابا احمد

1391/7/4 12:15
نویسنده : منا
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابائی من از مامان منا خواستم یه نامه از طرف من واست بنویسه

 بابا احمد این چیزی که میخوام بگم به مامان منا هم گفتم میخوام به

 شما هم بگم میخوام ازتون خواهش کنم دیگه به من نگید امیر علی

 شاید یه موقع دختر بودم اون موقع قلبم میشکنه ها بعد یه موقع

 پشیمون میشی فقط از خدا منو سالم بخواید

پس شما هم مثل مامانی بهم قول بده فعلا به من بگید نی نی

تا وقتی که جنسیتم مشخص شه

مامانی دوستت داره دوتا هزارتا یه عالمه

نی نی دوستت داره هوارتا

 راستی:

الان که داری این نامه رو میخونی من تو شمک مامانی هستم

 

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
18 خرداد 91 16:16







مررررررررررررررررررررسی

الهه مامان رادین
18 خرداد 91 16:44
ای جانم خاله جون دختر باشی پسر باشی ایشالا سلامت باشی عزیزم

خاله جون من دخملم