سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

سفارش چشم زدن مردم می پذیریم

1391/3/18 16:20
نویسنده : منا
360 بازدید
اشتراک گذاری


 

میگن طرف خودش خودش رو چشم زد قضیه من هست هی هرکی ازم پرسید ویار داری گفتم نه ! حالا الان سه روزه که دارم خفه میشم ها. یعنی هرچی میخورم حالت تهوع شدیددددددددددد بالا هم نمیارم فقط تهوع خفه ام میکنه . خیر سرش باید فقط صبح ها باشه مثلا ولی من تا خود شب که میخوام بخوابم تهوع دارم.

 

 

خلاصه که اگر خواستی یکی رو چشم بزنی به من خبر بده سفارشی برات از پایه داغونش میکنم

 

هر روز که میگذره حالم بدتر میشه و تهوعم بیشتر حتی از نفس بابا احمد هم حالم بد میشه منم کم طاقت

کاش زودتر این دوران بگذره آخه همش اق اق اق اینم شد ویار از این ویار فقط همین گیر مامانی اومده

نه هوس چیزی میکنیم نه چیزی میخورم همش میترسم نکنه واسه عزیزم این نخوردن های مامانی بد باشه

دکتر تغذیه مامانی گفته روزی 3 بار آجیل که وای حتی با اسمش هم اق میزنم و روزی 3 بار ماست که اونم

نمی خورم و 4  بار میوه که فقط میارمش شرکت و دوباره برشون میگردونم هههههههههههه ههههه

قبلا میخواستیم نخوریم هی میخوردیم حالا که باید بخوریم فقط نگاه میکنم میگم اه نه نمیخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)