سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

خبرخبر ،چند تا خبر

1391/3/28 1:26
نویسنده : منا
177 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روز نیومدم واست تعریف کنم الان یه عالمه خبر دارم

 اول اینکه حقوق گرفتم 350 هزار تومان نه اینکه فکر کنی 350 میگیرم

 نه مامانی 450 میگیره

واینکه مدیرم خیره سرش بعد از کلی جون کندن بله رو گفت و موافقت کرد با مرخصی زایمانم

دیگه اینکه دارم واسه مرخصی استعلاجی هم اقدام میکنم ببینم به نتیجه میرسم فکر کنم

 تا مراحل قانونیش طی شه مامانی فارغ شده باشه

و دیگه بگم واسه عزیزم  واسه اینکه بیشتر تو شرکت بمونم

 هر کی واسه مصاحبه میاد و آقای براتی مدیر مامانی میگه منا یه نیروی کار

 جدید اومده قراره از فردا بیاد شرکت میفرستمش پیش شما تا آشنا بشن با شرکت

 یه جوری میپرونمشون  یا سئوالای سخت ازشون میپرسم یا میگم

 اطلاعات شما ضعیفه از فردا بیاید ولی مثل بقیه بعد از یه هفته آقای براتی ردتون

 میکنه یا وسط مصاحبه میگم منصور گفتی چند وقت حقوق نگرفتیم  بعد تا جواب

سئوالمو میخوادبگه میگم بهش ببخشید یه لحظه منصور راستی چند ماه که بیمه رد

 نشده طرفم میزاره میره که میره

بچه ها همه تعجب کردن از اینکه چطوری دارم همه رو میپرونم

دیگه اینکه رفتم واسه عزیزم یه مجموعه زبان با نام can your baby قیمت کردم 350 هزار تومان

آموزش زبان از 3 ماهگیه

آها بابائی هم خیلی به مامان تو کارای خونه کمک میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)