سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

عشق مامانی

1391/3/28 1:26
نویسنده : منا
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشـــــــــــق مامانی

الهـــــــــــی من فدات بشم خوشگلکم ... این روزا همش فکرم به روزی هستش که میخوام برای

اولین بار لمست کنم ... احساست کنم ... نوازشت کنم ...

ولی تا به اون لحظه فکر میکنم

اشک از چشمام سرازیر میشه یه حس عجیبی بهم دست میده که فقط میخوام چشمام رو به

اون صورت ماهت ، دستهای نرمت ، پاهای ظریفت ،جسم کوچولوت ...خیره کنم و گریهکنم.

بگمدخترمهمه چیز زندگیم هستی ...

هر ثانیه ، دقیقه ، ساعت از زندگیم که میگذره ... عاشقتـــــــــر از قبل میشم

این روزا با استرسی که دارم ولی خیلیییییییی احساس خوبی دارم تموم فکر و خیالم شده

وجود تو عزیزکم ...

همیشه با خودم میگم چجوری بهت بگم که چقـــــــــــدر دوستت دارم.

 

دوستتدارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)