سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

خیلی دلم واست تنگه

1391/3/28 1:28
نویسنده : منا
293 بازدید
اشتراک گذاری


 سلام دخترم ... قند عسلم ... خوشگلکم

خوبی گلکم؟؟؟ میدونی امروز چقــــــــدر دلم برات تنگ شده ... خیلی زیاد

دوست داشتم امروز تو آغوشم میگرفتمت نوازشت میکردم با نگاهت با لبخندت آرامش میگرفتم ... یجورایی دلم گرفته

عزیزم چشم انتظارم که کی پاتو میزاری تو این دنیا ... هرروز روز شماری میکنم که کی بالاخره

میای تا تو آغوشم بگیرمت ... گرمای وجودت رو حس کنم ... با هر نفس کشیدنت جون بگیرم ...

ناناز من کی میای تا بهت بگم چقــــــــــدر دوست دارم ...

با اومدنت تو زندگیم نمیدونی چقدر بهت وابسته شدم ... وقتی با اون دست و پاهای کوچولوت به شکمم میزنی چفدر خوشحال میشم ... همیشه لباسم رو بالا میزنم و تکون خوردنتو تماشا میکنم و باهات حرف میزنم...بعضی مواقع هم گریم میگیره...

الانم که داری با تکونات باهام همدردی میکنی...الهی فدات شم خوشگلکم 

بعضی موقع ها که جاییم درد میکنه یا تکون نمیخوری نمیدونی چقدر ناراحت و دلگیر میشم ... هزار فکرو خیال میاد به سرم خلاصه خیلی ناراحت میشم ...تا اینکه یه تکون میخوری گریم میاد و خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم که همچین فرشته ای بهم داده که از الان همه چیه زندگیم شده ...

عزیزم خیلی دوست دارم این هفته ها زود بگذره تا تو سالم و سلامت بیای تو بغلم...

وااااااااااااااااای خدا جوونم شکرت تا اینجا رو که به سلامتی جلو رفتم کمکم کن تا نینیم رو با سلامت کامل تو آغوشم بگیرم......

دخترم اینو بدون که زندگیم بی تو پوچ و بی معناست....خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)