سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

هههههه هچی

1391/8/2 22:48
نویسنده : منا
392 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی اولین باری که عطسه کردی شروع کردی به خندیدن و من به بابایی گفتم بابا احمد ،بابا احمد بعد بابا احمد گفت بله مامان منا بعد من میگم سودا گفت هههههه هچی شما هم روتو رو به بابا احمد میکنید و میخندید این جمله دیگه کار هر روز من و بابایی شده تا شما میخواید گریه کنید منو بابایی شروع میکنیم و شما هم به جای اینکه گریه کنید میخندید روزا هم که بابا احمد نیستش به خودت میگم میگم سودا جون شما گفتید هههه ههههه هچی و باز شما میخندید دفعه بعد میگم به خنده سودا جون میگه هههه هههه هچی و شما همچنان میخندید  فقط مسئله اینه که دهن  من بعضی وقتا دیگه واقعا کف میکنه مامانی                                                                                                                                                                         

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)