سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

تراشه های الماس

1391/8/2 23:32
نویسنده : منا
789 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بلاخره تراشه های الماس رو برات خریدم

از فردا قراره باهات کار کنم و شاید تو کارات یه تغیراتی بدم و برنامه آموزشیت  رو عوض کنم با توجه به راهنمای آموزش تراشه های الماس میخوام بهمون روش باهات آموزش  زبان رو کار کنم یعنی بیشتر روی شنیداری تو کار کنم تا خوندن و نوشتنت                                                                                                                                                                                                      

 

سودا: اینو واسه من خریدی

مامان :بله عزیزم برای شما خریدم                                                                                                                                                                           

سودا: مامانی اینجا چی نوشته

 

مامان :نوشته تراشه های الماس عسل مامان

 

 

 

 

 سودا: مامانی ممنون

 

مامانی: ماچقلبماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

soli مامان ادرینا
4 آبان 91 1:12
افرین بهتت ولی خیلی زود نیست به نظرت ؟؟؟

ببوس دخمل باهوشمونووو بوسس


نه عزیزم به نظر من زود نیست من برنامه درازمدتی رو برای سودا جونم دارم که فکر کنم اگه با اون برنامه پیش بره مشکلی پیش نمیاد
عمه محبوبه
4 آبان 91 18:56
مبارک باشه عزیز دل عمه

مرسی بوووووووووووس واسه عمه محبوبه




سمیرا
8 آبان 91 23:22
عزیزه دلم آفرین به این دخمل باهوش
میشه برام یکم راجع به این تراشه های الماس توضیح بدید دخترم یه ماه کوچولو تر از دخمل شماس
دوست دارم باهاش کار کنم

بله عزیزم مجموعه تراشه های الماس در واقع از گروه سنی 1 تا 6 سال میباشه که برای بچه های کوچکتر که از 7 ماه تا پایان 2 سال بیشتر برای اینکه روی گفتارشون کار بشه و بتونن خیلی زود به حرف بیان قابل استفاده هست و از پایان 2 سال تا 3 سال بچه میتونه خواندن هم اشنا بشه و کار با این مجموعه به این صورته که از 4 مرحله تشکیل شده که اگه بری تو سایتشون و تو قسمت تبادل نظر ها رو بخونی کامل تو دستت میاد که به چه صورته کلا خوبه من هم باما برای دخترم گرفتم هم تراشه های الماس و در کل به نظر من خوبه تراشه های الماس بیشتر از سی دی انگلیسیش خوشم میاد و باما رو برای تلفظ و اشنایی بچه ها برای یادگیری و شما باید مشخص کنید هدفتون چیه اگه میخوای فقط زبان فارسی رو کار کنی مجموعه باما خوبه و اگه انگلیسی رو هم زمان با فارسی بخوای تراشه های الماس که در کل من از تراشه های الماس بیشتر راضیم

مینا مامی پویان
9 آبان 91 1:55
مبارک باشه نابغه کوچولو خاله

مرسی مینا جون