سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

تولد يك سالگي دخترم سودا

1391/11/16 4:16
نویسنده : منا
2,424 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز كه هنوزه باورم نميشه كه يك سال از بدنيا اومدنت ميگذره انگار همين ديروز بود كه رفتم بيمارستان و گفتن بايد سزارين بشم و بچه داره زودتر از موعدش بدنيا مياد 

بالاخره يك سال از سختي ،استرس ،بي خوابي و........ گذشت ومن مطمئنم دلم براي اين روزا تنگ ميشه چون همه اين روزا پر از خاطره اي كه لحظه به لحظه اش تو ذهنمه

در چنين روزي بود كه  يهفرشته از جمع فرشته هاي آسمون اومد و زميني شد و مابا تمام وجود عاشقش شديم

و من و بابايي تصميم گرفتيم براي تولد يك سالگيت جشن   به ياد موندني  بگيريم  انشالله 120 ساله بشي سودا جونم

الان كه دارم تايپ ميكنم ياد تمام اون لحظه هاي بارداري رو تا به الان كه كنارم نشستي و شيطنت ميكني رو به ياد ميارم و خدا رو شكر ميكنم براي وجودت تو خونه كوچك ما با قلب بزرگ كه دخترم توش جا داره 

وقتي آدم مادر ميشه تازه متوجه عشق بي دريغ مادرش و دلواپسي هاي مادرانه اي كه دركش واقعا سخته مگر اينكه مادر بشي

هر روز بيشتر از روز قبل بهت وابسته ميشم احساس ميكنم تو تيكه اي از وجودمي انگار كه مال خودمي اين احساسه كه باعث ميشه از چيزهايي كه منو ناراحت ميكنه بگذرم و بهش فكر نكنم چون هيچ كس و هيچ چيز تو اين دنيا بهتر از تو براي من نيست

تو از وجود من و بابا احمدي تو از عشق من و بابا احمدي كه اينجايي و من خوشحال بابت اين عشق  

دوست دارررررررررررررررم 

از طرف مامان منا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا مامی پویان
17 بهمن 91 2:59
عشقتون جاودانه منا جون و سایهتون بالا سر پرنسسمون

مرسي عزيزم

آتنا مامان روشا یدونه
9 اسفند 91 15:18
مرسی که به ما سرزدین و نظر لطفتون رو گذاشتین . تولد دختریمون مبارک باشه . در مورد کلاس پیشنهادم اینکه نبرید چون هر جلسه 3 تا شعر تکراری میخونن که میتونید هم آهنگشو از اینترنت دانلود کنید یا سی دیش رو بخرید که برای هنگامه یاشار.
و یکسری کارها که اصلا بچه تو این سن انچام نمیدن روشا کوچترین بچه تو کلاسه بقیه یکسال و پنج ماه تا هشت ماه هستن ولی اونها هم کاری نمیکنن فقط جیغ میزننن که آهنگ میخوان که برقصن برای اجتماعی شدن پارک و سالن های بازی و خونه فامیلها و دوستها که بچه دارن بهتره از ترم دیگه نمیخوام ببرمش

ممنون از اينكه سر زدي به وبلاگم تو جواب نظرات قبلي خونده بودم كه ديگه نميخواي بريش .بعضي كارها اثرشون بعدها معلوم ميكنه بازم ممنون بابت نظرتون از طرف من ببوس روشا جون رو