سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

حس غریب

1391/7/23 1:41
نویسنده : منا
247 بازدید
اشتراک گذاری

مدت زیادیه که از زندگی مشترکمون میگذره والان دقیقا19/2/1390 که من و بابائی به فکر تو افتادیم که بیای و جای خالیتو تو این خونه پر کنی

من همش منتظرم که زودتر بیایی تا حست کنم یه جورایی همش بهت  فکر می کنم تو قراره بشی عزیز من ، منم میشم مامان تو . آخه پس کی می خوای بیایی ، نکنه راه و گم کردی؟ نکنه قایم شدی تا خودم پیدات کنم؟ همش به اومدنت ، به بودنت فکر می کنم.....فکر نکنی ما به فکرت نیستیما با اینکه نمیدونم دخملی یا پسر اصلا هستی یا نه ؟ یا اینکه چه شکلی هستی؟ همش بهت فکر می کنم و بدون که همیشه دوستت دارم حتی الان که نیستی.

از طرف مامان آیندت    

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 عزیزم روز اول که انگار اومدی تو شمکم البته فکر میکنم تصمیم گرفتم نجیب باشم و به هیچ کس چیزی نگم ولی این خاله فرشتت مگه میزاره یه دفعه زد تو شمک مامانی منم سریع شکممو گرفتم لو رفتم از همون روز اولی خاله فرشته ازم پرسید خبریه منم تصمیم گرفتم بهش بگم همه چیزو و لو رفتم

ههههههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)