سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

وزن مامانی

1391/3/28 1:20
نویسنده : منا
337 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته های آخر دیگه مامانی کلافه شده مخصوصا دیروز که یه یک ساعتی گریه کردم اگه حرفی زدم منو ببخش آخه عصبانی و ناراحت بودم فکرشو بکن 23 کیلو تا الان اضافه کردم در صورتی که باید 13 کیلو اضافه میکردم خیلی ناراحتم بابت این موضوع از یه طرفم میترسم نتونم بعدها وزنمو کم کنم اون موقع ها که 56 کیلو بودم یک کیلو هم نمیتونستم کم کنم حالا که باید نزدیک 25 کیلو وای واقعا اعصابم بهم میریزه و از یه طرفم میترسم نکنه تو خدایی نکرده مشکل داری اگه اینطور باشه من میمیرم نمیدونی چقدر استرس دارم نمیتونی درک کنی آخه یه باردار تو شرایط خودم میفهمه چی میگم از یه طرفم اطرافیان میخوان آرومم کنن ولی بدتر میکنن الان که دارم واسه عزیزم تایپ میکنم تو دلم داری قر میدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)