سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

عزیزتر از جان...

1391/7/3 2:04
نویسنده : منا
360 بازدید
اشتراک گذاری

 یادمه چند وقت پیش  دوتائی خونه بودیم وبا هم شروع کردیم به تمیز کردن خونه که  یهو بهم گفتی منا تو تنها کسی هستی که از همه بیشتر دوسش دارم و قدرتو میدونم ومطمئنم که هیچ کس به اندازه تو منو خوشبخت 

نمی کرد ...خیلی ازت ممنونم.......

خیلی خوشحالم که تو رو دارم، خوشحالم که درکم  می کنی.....

کمی خجالت کشیدم واسه این که بعضی روزا که  از همه جا و از همه چیز دلگیرم تورو ناراحت می کنم......منم دوستت دارم و دلم می خواد برای تو بهترین باشم ..همونطور که تو برای من بهترینی عزیزم.......                                                                                                                                                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)