سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

انتظار

1391/7/3 1:48
نویسنده : منا
289 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم الهی ما خیلی منتظرتیم تازه یه عالمه فکر کردم قراره تو اتاق من و بابایی باشی...آخه خونمون یه ذره کوچولوئه ....وقتی خونه خریدیم یه اتاق خوشگل هم به تو میدیم ...فدای دستای کوچولوت بشم من...                                                                                   

 چه انتظار سخته                                                                                                                                          


عزیز دلم نمی دونم الان تو دلمی یا نه  ....من و بابایی همش به تو فکر می کنیم ....یه ذره می ترسم که نباشی ......یه عالمه هم هیجان دارم که اگه اومده بودی چطوری به بابایی بگم که یه جیگر خوشگل خدا بهمون داده..... ببین هنوز نیومدی چقدر دوستت داریم ....اگه بابایی برات چیزی نمی نویسه ناراحت نشو عزیزم آخه خیلی سرش شلوغه....می خواد تا وقتی تو میایی تو دلمو بعدشم میایی تو بغلمون همه چیز رو به راه باشه.....قربونت برم الهی که حتی وقتی بهت فکر میکنم دلم برات ضعف میره....فقط انقدر مارو چشم به راه نذار گل خوشگلم ......آخه انتظار خیلی سخته ها....................

25/2/1390

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)