سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

تنها تو اتاق خوابیدن

1391/3/27 18:56
نویسنده : منا
293 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابایی سی دی های دکتر هلاکویی (مشاوره خانوادگی)  رو گوش میداد که میگفت نوزاد از 4 ماهگی باید تو اتاق خودش  باشه و نباید تو تخت پدر ومادر راه پیدا کنه از اونجایی که خونمون کوچیکه و یه اتاق خواب داره شما رو تخت من و بابایی میخوابیدی دقیقا وسطمون  هههههههههههه

بابایی هم گفت اگه  باشی دخملی رو از اتاق خودمون خارج کنیم و تو پذیرایی بخوابونیمش منم گفتم باشه 

وااااااااااااااااای نمیدونی از زمانی که گذاشتمت 10 دفعه رفتم نگات کردم و این وسطه هم به بابایی میگفتم اگه شیر بخواد چی اگه غلت بزنه چی اگه بترسه چی و...............

بابایی هم گفت به نظر من  یه چندشبی بیاریمش تو اتاق خواب خودمون پایین تخت  بعد میبریمش تو پذیرایی نمیدونی چقدر خوشحال شدم با این حال جای خالیتو حس میکردم همش به این فکر اگه یه روزی ازدواج کنه ،اگه دانشگاه قبول شه،اگه من خیلی زود از این دنیا رفتم ،واااااااااااای خدایا منو زنده نگه دارتا دخترم بزرگ بشه نه خدایا تا موقعی که ازدواج کنه ،نه تا موقعی که ................ چشمامو باز کردم دیدم تو داری دستاتو میخوری سریع اومدم پایین تخت و شیر دادم

بهت ساعت 7 صبح بود هر شب 2 بار شیر میخوردی ولی دیشب یک بااااااااااااااااار نمیدونم یعنی به خاطرررررررررررر دوری من بود هههههههههههه چقدر خودمو تحویل میگیرم هههههههههه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزال
28 خرداد 91 10:28
سلام مونا جون. منم تو کلوپ مامانای باردار 90 هستم ولی زیاد وقت نمیکنم بیام. ماشاله سودا جون خیلی ناز شده. بوس واسه سودا جوون.
یک سوال: یادمه یکبار گفتی سودا خواب بوده و ظرف افتاده و ترسیده؟ نه؟ رتین 3 روز پیش صبح خوش اخلاق از خواب بیدار شد و پوشکشو باز کردم و پاهاشو دادم بالا تا پوشکشو بردارم یهو جیش کرد و منم ترسیدم و پاهاشو ول کردم و اینم ترسید یهو یک جیغایی میزد که نگو!!! حالا از اون روز تا الان تا میخوام بزارمش رو زمین جیغ میزنه؟ کبود میشه بسکه جیغ میزنه. نمیدونم چیکارش کنم. یعنی ترسیده؟ الهی بمیرم براش/ تا کی فراموش میکنه و خوب میشه؟

آخیش فداش شم آره ترسیده مامان منم میگه وقتی بازشون میکنی و جیش میکنن یهو عکسالعمل انجام ندید چون میترسن نوزاد تا 6 ماه حافظه طولانی مدتش یک هفته ولی سودا تا 1 ماه میترسید و از هر صدایی میترسید

زهرا
12 تیر 91 14:45
سلام خيلي دخترت ناز مونا جون امروز با فرشته و خانم مشهدي هي عكس ها رو نگاه كرديم و هي هرس خورديم اخه خيلي كارهاي با مزه اي از خودش در آورد