سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

درس

1391/11/23 18:36
نویسنده : منا
508 بازدید
اشتراک گذاری

خوب تولدت تموم شد ماماني و الان 12 روزه ازش ميكذره و من باز كارهاي تو رو اين بار با يه پشتكار خوب شروع كردم و قول ميدم كنار نذارم كارات رو اينبار ،راستش دفعه قبل هم با توجه به صحبت هايي كه مامان جون و بقيه كردن كه مخالف اين هستن كه باهات كارهاي خواندن و يادگرفتن هر چيزي رو از الان شروع كنم   من هم بيخيال شدم چون با مامان جون بحث زيادي رو كردم و همه هم موافق صحبت هاي مامان جون بودن  ولي در كنارشم دايي وحيد عمو محمد و مامان بزرگ و عمه محبوبه موافق كاراي من بودن بلاخره بعد از 5 ماه گذاشتن كارات كه كلا كنار گذاشته بودم باز شروع كردم و تصميم گرفتم ديگه ولشم نكنم البته بماند كه مامان جون انگار خودشم ناراحت شده بود كه چرا بهم گفت كه اينا تاثير بدي داره و هر بار ميرفتم خونشون ميگفت ديگه با سودا كار نميكني چرا آخه من كه نگفتم كار نكن گفتم از چند نفر بپرس كه تاثير بد نداشته باشه و برعكس نباشه كه بچه زده بشه 

بابا احمدم خيلي ناراحت بود كه من ديگه باهات كار نميكنم آخه خيلي علاقه داشتي و از طرفي هر چيزي رو باهات كار ميكردم سريع ميگرفتي

الان روز سومه كه تراشه هاي الماس رو باهات كار كردم و زنگ زدم به خوده موسسه و چند تا سئوال پرسيدم آخه الان روز سومه كه تو دقيقا كلمه مامان رو ياد گرفتي و تصميم داشتم كلمه بابا رو شروع كنم كه آقاي زماني مخالف بودن و ميگفتن هر كلمه 5 روز حداقل براي بچه هاي زير 2 سال بايد كار بشه دو روز ديگه هم بايد باهات كار كنم كه بريم به كلمه بعدي

يه مشكلي كه دارم اينه كه چند مجموعه آموزشي رو خريدم ونميدونم از كدوم شروع كنم 

باما ،تراشه هاي الماس،بن بن بن فارسي و انگليسي،كارت هاي ديد آموز،يور بيبي كن ريد، بيبي انيشتن،فيست بيبي،.........

تقريبا مجموعه اي نيست كه برات نخريدم

الان باما كه قسمت اعضاي بدن به مدت 20 روز بايد برات بزارم و الان روز 3 هستي

تراشه هاي الماس هم كلمه مامان كه روز 3

روزي 5 تا كتاب قصه ميخونم بران

آهنگ هاي انگليسي ميزارم برات 

موسيقي كلاسيك كه فقط گوش بدي

از فردا هم بن بن بن انگليسي با فارسي هم كار ميكنم باهات

بيبي انيشتن هم همينطور

البته نميدونم مشكلي بوجود نميارن يا نه 

شايدم بن بن بن انگليسي رو فقط باهات كار كنم 

اي كاش يكي ميومد بهم ميگفت اول از اين شروع كن و اين برنامه ات و مطمئن باش به نتيجه هم ميرسي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)