سوداسودا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

عکسای اتلیه ای من

1392/12/25 19:29
نویسنده : منا
2,012 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم 

الان که دارم تایپ میکنم داری میرخصی و ورجه ورجه میکنی خیلی کارات و حرفات با مزه شده 

الان دیگه تو این سن 25 ماهگی شمارش انگلیسی هم تا 10 یاد گرفتی 

شیطونی هات و حرفای خوشملت دیگه سر جای خودش  

این پست مختص عکس آتلیه ات هست که برای تولدت بوده 

البته یه سری دیگه هم برده بودمت آتلیه که عکسای اون هم  سرفرصت میذارم 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

پگاه مامان آرتین
8 فروردین 93 16:17
زندگى كن و لبخند بزن به خاطر آنهايى كه از نفست آرام ميگيرند و به اميدت زنده هستند و با يادت خاطره ميسازند. نميدانم در زندگيت "بهترين" چگونه معنا ميشود من همان بهترين را برايت آرزوميكنم...سال نو مبارک عزیزم خانمی تولدتم مبارک ممنون عزیزم امیدوارم سال خوبی هم برای شما و خوانواده باشه
مامان مهرسا
13 اردیبهشت 93 18:46
سلام مونا خانوم خوب هستين؟ ماشاا... دختر نازي داريد خدا حفظش كنه ،در پست پرورش كودك دوزبانه باهاتون آشنا شدم .و من هم شرق نشين هستم و مسير گيشا شهر آرا برام خيلي خيلي دور بود. نمي دونم شما كجاي شرقين؟ما پيروزي ميشينيم و با ايدتون درباره معلم خصوصي شدن اين خانوم و يا شعبه ديگر اين كارگاه در شرق موافقم.
آتنا مامانیه روشا یدونه
21 تیر 93 17:29
عزیزم خدا شکر که خوبی و فرصت پید ا کردید عکسهای جدید از دخملی بزارید . عکسهای آتلیه با اون لباس خوشرنگش خیلی خیلی زببا بود .تولدش هم مبارک ان شا الله زیر سایه خودتون بزرگ بشه
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
18 مرداد 93 1:38
با سلام شما برنده قرعه کشی بزرگ سالانه شایلین تم شدهاید لطفا برای ثبت هدیه به نام خود به یکی از دو صورت زیر عمل کنید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم ویاhttp://www.arzanhadaya.mihanblog.com
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
29 مرداد 93 3:25
سلااام عزيييزم ماشالا چقدرنازشدي چه عكسهاي قشنگيييتولدت مبارك گل خوشگل ايشالا تولد١٠٠٠سالگييييت
✿ آناهیتا مامانیه آرمیتا ✿
29 مرداد 93 3:25
خصوصي عزيزم